lördag 25 september 2010

GP-krönikör vill skicka sverigedemokrater med godståg till koncentrationsläger

SD-HATET Medias desperata hets mot Sverigedemokraterna efter riksdagsinträdet blir allt extremare. Senast med att bidra till smutskastningen av SD:s nära 340 000 väljare är Henrik Wallgren. Wallgren skriver i dagens GP att sverigedemokrater inte kan räkna till 10, de klär sig fult och lever på socialbidrag. Helst av allt vill han köra ut alla sverigedemokrater ur landet eller skicka dem med godståg till koncentrationsläger i Dalsland.

De kom in. Över 300 000 svenskar röstade på mörker och rädsla. Trots nio år i grundskolan. Trots midnattssol och fluortanter. Trots Zlatan.

Det är också demokrati. Att gömma sig i valbåsen som pyromaner med tändstickor. Att rösta för att förstöra.

Efter valet försöker jag heja extra glatt på alla nya svenskar för att de skall förstå att jag inte är en av den där halva miljonen.

Det funkar så där. De tror antagligen att jag är en försöksutskriven finsk alkoholist. Jag ser ju ut så.

Sverigedemokraterna sårar mig djupt.

Inte för att de har en så tragisk världsbild.

Inte för att de knappt kan räkna till tio och lever på socialbidrag.

Det som gör mig upprörd är att de klär sig så fult.

Vad gör dom här egentligen? Kan vi inte bara köra ut dom ur landet eller skicka dom med godståg till koncentrationsläger i Dalsland? De tar våra jobb. Och våra kvinnor.

PrintFriendly Share/Bookmark



Ursprungsartikel
Källa: Politiskt Inkorrekt